wtorek, 1 lutego 2011

// // 6 comments

:)

Jej, juz mamy luty.. Czas szybko płynie.. Luty, na termometrze 19 stopni.. :D

Byłyśmy dzisiaj z dziewczynkami w nowym parku, nowym, bo pierwszy raz.. Porzuciłam jazdę samochodem, na rzecz roweru (tak tak, rower wrócił do łask!) i spacerów w rzeźbiących ;) nogi butach, kurde naprawdę mam te zakwasy tam, gdzie oni powiedzieli, że będzie poprawa!

Byłam dzisiaj na kickboxingu, umęczyłam się jak diabli, wróciłam do domu, a hości mi kurczaka pieczonego wciskali na kolację.. Nie nie, ja tylko jogurcik.. Ale i tak jakoś jest mi ciężko.. no nic, idę się trchę pouczyć, obejrzę jakiś film.. I tyle..





moje ulubione!



6 komentarzy:

  1. Proszę, zabierz je do Polski:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak możesz tak bezlitośnie pisać o 19 stopniach? ;)
    Świetne te 5 zdjęcie!

    całuję, Karola

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu ciekawszy duuzo ciaekawszy... baardzo ciekawy obiekt forografowania ;D

    JA MOGE POWIEDZIEC ZE ZDJECIA SA EXTRA... !!!!

    Po dokładniejsze opinie musisz się zgłaszac do użytkownika Fadera ;p;p
    hihih

    buuziak
    I ♥ U

    OdpowiedzUsuń
  4. One są rozkoszne:) Szczególnie Mirka z tym zmarszczonym noskiem i oczkami wpatrzonymi w Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. aaa i zapomniałam pochwalić za nową fryzurę Mireczki ;p bo po ostatnim wyskoku palmowym , to powinna się do Ciebie nie odzywać ;p heheh

    xxx ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha.. Mami, chyba nie mają jeszcze paszportów... ;p

    Z Mirką to będzie ciężko się rozstać..

    Karoll, aktualnie mam 14 stopni, aaale jest 7 wieczorem!! :D

    Faf jakoś nie wypowiada się na forum na temat moich zdjęć,;)FAF, WHYYY??

    OdpowiedzUsuń