czwartek, 20 grudnia 2012

// // 4 comments

Jest!

Właśnie wróciłam z ostatnich, mam nadzieję, zakupów świątecznych.. To znaczy mam na myśli prezenty, bo jeszcze zostały zakupy spożywcze. Menu już prawie ustalone, najważniejszy przepis, na pierogi z kapustą i grzybami, Mami już mi wysłała więc w weekend zaczynamy z Ryszardem przygotowywać jedzonko..
Wczoraj zobaczyłam, tak przez przypadek, że dziewczynki którymi się teraz zajmuję szykują mi kartki świąteczne. Nie planowałam kupować im żadnych prezentów, bo oni świąt Bożego Narodzenia nie obchodzą, ale jak zobaczyłam te kartki to tak sobie pomyślałam czemu nie kupić im jakiegoś drobiazgu tym bardziej, że odkąd jestem mistrzem wycinania kirigami (różnica jest taka, że w origami papier się tylko składa, a w kirigami robi się w papierze małe nacięcia) to mam pełen respekt u dziewczynek.. Hahah..
No to kupiłam im po książce z instrukcjami jak robić kartki, które rozkładają się w różny sposób, i druga książkę z inspiracjami..



















Planuję też zrobić im dzisiaj po kartce i dam jutro.. :D


Kalifornijską choinkę już mamy, widzieliśmy też choineczkę toruńską, no to teraz czas zaprezentować choinkę giżycką (najwyższą!)! :D






4 komentarze:

  1. See the Dropbox - Zima na Mazurach 2012r.

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje ulubione
    7828,
    7841,
    7862-67(!!!),
    7871-72

    Ale ta choinka na 7834 to biedna!! było trzeba jej pomóc jakoś bo zakwasów dostanie od takiego ciężaru ;B

    Czy to nie jest trasa chodzona Evika??

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci, abyś w tym odwróconym, pokręconym świecie potrafiła odnajdywać pewny grunt pod stopami.
    Abyś zawsze wiedziała po co i dla kogo warto żyć i o co walczyć.
    Abyś kochała i była kochana.
    Życzę Ci marzeń wielkich i odważnych i odwagi by je spełniać.
    Aby to o czym tak marzysz się spełniło, a to co tak kochasz, aby Twoje było.
    Żyj tak, aby każdy kolejny dzień, był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak, aby potem wspominać ją z radością.
    Szukaj w sobie siły, entuzjazmu i namiętności.
    Próbuj życia i układaj je w swój własny sposób.
    Żyj najpiękniej jak umiesz - po swojemu.
    Spełniaj się!
    Żyj mądrze i dokonuj odważnych wyborów.
    Próbuj, bo jeśli nie będziesz próbowała, nie będziesz wiedziała co tracisz...
    Idź przez życie z odwagą w sercu, otoczony ludźmi, których kochasz... :*

    http://www.youtube.com/watch?v=YkXwfUhCWTA

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Fafciu za zyczenia, za dwa tygodnie bedziemy swietowac tutaj!! :D :D Nananna....

    OdpowiedzUsuń