sobota, 15 grudnia 2012

// // 5 comments

Przygotowania świąteczne...

Egzaminy zdane! Teraz tylko czekam na wyniki, ale powinno być dobrze.. Dzisiaj jest pierwsza, wolna sobota od 3 miesięcy, zawsze miałam sobotnie zajęcia z fotografii, i chciałam sobie pospać dłużej ale jak to człowiek przyzwyczajony dyyyyng, 7.30 rano i już nie chce się spać...
Wczoraj kupiliśmy z Ryszardem choinkę, rozmiar XS, czyli odpowiadający rozmiarowi naszego mieszkania i samochodu...



Ryszard założył światełka i tadaaa:


No to jak już wstałam dzisiaj rano, to na www.kwestiasmaku.pl, pojawił się przepis na Brioszkę do odrywania, czyli po prostu bułę drożdżową i tak sobie pomyślałam, że szybko zamieszam i będzie na śniadanie.. No i mieszałam, wyrabiałam 15 minut aż mnie ręce bolały, odstawiłam do wyrośnięcia i cholera nie wyrosło, no może tylko troszeczkę, no ale sobie myślę, że jak naszpikuję te buły dżemem i jeszcze na chwilę odstawię to będzie dobrze. Naszpikowałam dżemem śliwkowym Babci Zosi i Cioci Asi, ułożyłam jedna obok drugiej (wg przepisu te bułki miały się połączyć) i tym razem postawiłam w cieplejsze miejsce i tak pięknie urosły!








 Było 9 kawałków, zostały 4..:D












5 komentarzy:

  1. Twoje buły piękne i apetyczne, ja zrobiłam, ale moje nie urosły, nie ma zakalca ale są płaskie, smaczne.
    Choinka fantastyczna,taka wielka jak u Ani:) nasza będzie chyba przy końcu tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie ozdóbki ???
    Choinka musi być "na bogato"!!

    Nasz ma nawet mini odblaskowe zielone jabłuszka!! Wyobraźcie sobie jaki to szał ;B nanana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boska choina! Tylko czemu bez ozdób?
    Uwielbiam Wasze filmiki :D :D

    A buła wygląda pyyyysznie!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przymierzam się jutro zrobić taką bułę! ;D w ogóle to dawno mnie tu u Ciebie Tynula nie było, muszę nadgonić info zza oceanu!! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ozdobki juz sa, poprawilismy sie..
    Bule trzeba dluuugo wyrabiac, przynajmniej z 15 minut...
    Filmikow bedzie wiecej!
    SzomXiarz nadrabiaj!!
    :D

    OdpowiedzUsuń