sobota, 29 stycznia 2011

// // 3 comments

Czułości... ;)

Dzisiejsze San Francisco było szare i ponure, a wszystko przez ciągłą mżawkę i mgłę.. Także fotografowanie na świeżym powietrzu odpadło.. Aleee za to wybrałam się do muzeum.. ;D a konkretnie do Muzeum de Young w Golden Gate Park http://deyoung.famsf.org/ Spędziłam tam chyba ze 3 godziny, a zdjęć do pokazania tyle co kot napłakał, i nie wiek czy kogoś będą interesowały moje f o t o g r a f i e..  ;) Dla mnie to była raczej szkoła ostrości, czułości, ekspozycji, braketingu i tych innych szmerów bajerów..

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
13


14

15

16

17

18

19


20

20a

21

22

23

24     
Tylko 24??!! No tylko..

3 komentarze:

  1. Ciocia Asia , babcia i wujek :))30 stycznia 2011 02:30

    W dniu imienin życzymy Ci dużo zdrowia , oraz:))

    Żyj tak aby każdy kolejny dzień
    był niesamowity i wyjątkowy.
    Wypełniaj każdą chwilę tak
    aby potem wspominać ja z radością.
    Czerp energię ze słońca,
    kapiącego deszczu i uśmiechu innych.
    Szukaj w sobie siły,
    entuzjazmu i namiętności.
    Żyj najpiękniej jak umiesz.
    Po swojemu. Spełniaj się.

    Moc buziaków i uścisków:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia Tyniu :))))

    OdpowiedzUsuń