sobota, 5 lutego 2011

// // 1 comment

The Foster City Trip


Moja dzisiejsza trasa

Właśnie powróciłam ze swoich dzisiejszych wojaży.. Padnięta jestem na maxa, bo spędziłam z 7 godzin na rowerze, aż mnie pośladki bolą.. A jutro to pewnie nie usiąde  w ogóle..;)


Foster City z lotu ptaka - zdjecie nie mojego autorstwa!
No ale do sedna.. Pojechałam odkryć mieścinę, bardzo maleńką, ale położoną nad sama Zatoką San Francisco.. Wyruszyłam o 10, rowerem pojechałam na pociąg, który dowióz mnie do Hillsdale, a stamtąd znowu byłam zdana na swój jednoślad.. No i zjeździłam Foster City wzdłuż i wszerz w  poszukiwaniu żaglówek, no i najśmniejszniejsze jest to, że nie znalazłam!! :D Podejrzewam, że jeszcze nie pora na żaglówki, chociaż dzisiaj było baaardzo ciepło, a nawet gorąco, a ludzie to już się opalali.. 



Jednak nie obeszło się bez strat, mianowicie połamałam swój statyw, teraz leży i 'się klei'.. Ooh, za mocno chciałam przykręcić i ułamałam jedna maleńką część.. no i kolejna strata - zgubiłam pompke rowerową hosta! Z tym to trochę gorzej, bo nie mam pojęcia w którym miejscu, czy tam, w Foster City, czy w pociągu ją zostawiłam, czy pod sklepem mi wypadła, czy może ktoś mi ją zabrał, chociaż to mało prawdopodobne.. No nic, zobaczymy jak się sprawa rozwinie, najgorsze jest to, że muszę sobie dopompować koła...;p Chciałam to zrobić jutro, ale nie mam czym.. Hihi..

Mosty chba do końca życia będa mi towarzyszyły...

Bajorko

Bajorko 2

Boardwalk w Foster City

Smile No 73


Mój cały stuff!

Kajakarze w FC

Jezioro Marzeń ;D

Tynka

Kajakarze 2


Byłam dzisiaj świadkiem niesamowitego zdarzenia.. Myślałam, że z roweru spadnę.. Stoję sobie na przejściu dla pieszych i czekam na białego ludzika, który umożliwi mi przejechanie na drugą stronę ulicy.. Przede mną była stacja benzynowa no i jakaś babka tankowała swój samochód.. Jestem już na drugiej stronie, mijam stację, a ta kobiecina wsiadła do swojego auta i nagle ruszyła wyrywając wąż z dystrybutora!! I jedzie z tym wężem w samochodzie.. Ludzie patrzą, ja aż się zatrzymałam, bo nie wierzyłam, że ona to zrobiła.. Haha. Wyobraźcie sobie takie białe, trochę starszawe auto z wyrwanym wężem wetkniętym w wlew paliwa. Szok.. ;)

Wróciłam do domu po 19.. Host zakupił nowego grilla, właśnie teraz składają go z Leilą, to może jutro będzie dobry obiad.. Aż mi ślinka pociekła.. ;D

Kupiłam sobie strój kąpielowy i jutro ruszam na basen zbijać procenty..


Duduś

Dwa Dudusie

Katy Perry 'Cafilornia gurl' ;) (odkąd widziały ten teledysk, Princessa zawsze, kiedy słucha tej piosenki to kładzie się na dywanie i macha nózkami, no istna California Girl!) ;D


'Bo jak Ci...!'

1 komentarz:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=1jTdXPenx_8
    nana nana ;D

    KOCHAM TEN TWÓJ APARAT!!
    albo Twoja umiejętność robienia zdjęć .. cokolwiek to jest efekt - fantastyczny !!
    (zakup sobie dobry nośnik danych, żeby to nie poginęło!!)
    Jak zobaczyłam to zdjęcie z lotu ptaka to się wystraszyłam, troszeczkę nawet ;D


    ale w miarę czytania działu tekstowego wróciłam na Ziemię ( pompeczka & statywik)... xD

    Duduś & Princess normalnie rewelka !!
    ostatnie zdjęcie : Tyna daj mi w końcu czekoladę !!

    OdpowiedzUsuń