czwartek, 23 lutego 2012

// // 5 comments

Prawie weekend...

No i czwartek minął... Jeden dzień przerwy od szkoły i w sobotę cztery godzinki z historią sztuki.. Na zaliczenie zajęć musiałam pójść do muzeum, wybrać eksponat lub eksponaty, opisać je pod względem wszystkiego, kształtu, koloru, tekstury. Opisać każdą ryskę, pęknięcie czy ubytek.. W muzeum byłam. Miałam wolne popołudnie w zeszły piątek, to sobie pomyślałam czemu nie wykorzystać taki pięknego, słonecznego dnia na chodzenie po muzeum z aparatem, notatniczkiem i ołówkiem (zakaz wnoszenia długopisów, bo ktoś mógłby zostawić jakieś graffiti na bardzo starym popiersiu!) Wybrałam muzeum przy uniwersytecie Stanford, bo po pierwsze mieli eksponaty z interesującej mnie najbardziej epoki, a po drugie nie musiałam płacić 15 czy 20 dolarów za bilet wstępu. Wzięłam trucka, aparat i pojechałam.. Trochę było ciasno na parkingu, uniwersytet popularny, muzeum też, ale w końcu znalazłam coś wolnego, zaparkowałam i poszłam szukać tych moich eksponatów do opisu. Zajęło mi to może z 45 minut. Znalazłam dwa dzbanki na perfumy czy jakieś olejki, sprzed naszej ery te dzbanki, bardzo stare.. ;)  Porobiłam notatki, zdjęcia, wzięłam nawet pieczątkę (obowiązkowa!) i wróciłam do samochodu. A tam niespodzianka, mandacik za parkowanie! Muzeum bezpłatne to fakt, ale parking drogi jak cholera. Ta przyjemność kosztowała mnie 50 dolarów, których jeszcze nie zapłaciłam, mam czas chyba do kwietnia.. No ale cóż, pierwszy w życiu musze dodać, pierwszy mandat i to za parkowanie. Wstyd.

Jutro mam badania okresowe. Musze nasikac w słoiczek i o 11 stawić się w przychodni.. ;) A dzisiaj to jestem wyczerpana.. Dziewczynki co chwilę chorują, jak nie jedna to druga. Ja też łapię te ich zarazki i ciągle jakaś choroba mnie się czepia..

A tu z moją ulubienicą.. :) Zdjęcie skypowe - Endżina zrobiła dzisiaj!.






Śmigam spać.
:*

5 komentarzy:

  1. Come back Tyniu do pisania ????
    Bardzo się cieszę :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło , że znowu piszesz. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha!! ja to nawet kamerka skype potrafie zgobic dobra fote!! good job Pendzina !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę, że się cieszycie..

    Pendżina: Pendżinaaaa!! ;)

    OdpowiedzUsuń