sobota, 25 lutego 2012

// // 6 comments

Szkoła :D


Jestem miSZCZem ;) Oj wiem, wiem, mistrzem, mistrzem... No to jestem mistrzem ponieważ z egzaminu, z historii sztuki dostałm 50 punkcików na 51! HA HA! Sama byłam w szoku, nie żebym wątpiła w swoje zdolności, w końcu uczyłam się do tego z tydzień czasu. Razem z Mirką leżałyśmy na dywanie i studiowałyśmy jak szalone.. Booshe jaki ten dzieciak będzie mądry.. :D

Podejrzewam, że ten wynik będzie miał, ba! ma wpływ na mój dzisiejszy humor.. :D Jak na razie (tfu tfu) mój humor jest bardzo dobry! Pogoda piękna, więc po zajęciach wybrałam się na spacer po moim campusie i zrobiłam kilka zdjęć. Nawet doszłam do wniosku, że partiami campus przypomina AZS w Wilkasach.. Hahah.. :)



Wystawa komputerów Apple..

Campus 1

Campus 2

Szkolne drogowskazy - rzecz bardzo cenna!

Główny plac przed biblioteką

Campus Center

Campus Center i Hot Spot

Biblioteka

Korytarze prowadzące do sal wykładowych

Sale wykładowe

Sale wykładowe 2

Biblioteka 2

Planetarium

Sale wykładowe 3

Plac przed Planetarium

Prawie AZS :)

Szkolna gazeta - La Voz, tzn Głos

Sale wykładowe 4

Stadion

Prawie jak AZS 2

Kolejne sale i droga do głownego parkingu



Korytarze, korytarze...

Hot Spot i scena gdzie zwykle odbywają się koncerty lub karaoke

Campus Center - miejsce na lunch

Hmmm.. Artystycznie



Droga do 'moich' pracowni




Tutaj mam zajęcia z rysunku i z projektowania dwuwumiarowego

Kolejne pracownie - forograficzna i rzeźby

Szkolne szafeczki.. :)

Pracownia rzeźbiarska

Budynek administracyjny (za tymi pięknymi drzewami); w pomarańczowym budynku mam zajęcia z historii sztuki

MOzliwość wypożyczenia roweru na semestr lub cały rok

Wejście od strony północnej


6 komentarzy:

  1. Ha uprzedzę tatusia ;D


    Gratki Tynusiu!! Jestem z Ciebie dumna ;D


    To jest ta szkoła którą mi pokazywałaś ?? bo jakaś niepodobna ;D

    Te śliczne drzewa to by do Rynu pasowały ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rodzinka z Rynu26 lutego 2012 08:25

    Gratulacje miSZCZuniu:)) Jesteśmy z Ciebie dumni. Tak trzymaj. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchaj no Pendżix - to był pierwszy i ostatni raz !!!! :))
    Proszę mi tu nie wychodzić przed szereg :))

    Tyniu, a gdzie studenci w tym Campusie ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto rano wstaje ten pierwszy na blogu nadaje !!
    Ha !!

    OdpowiedzUsuń
  5. To bylo po moich sobotnich zajeciach, wiec tylko ci zapracowani studenci, ktorzy nie maja zbyt duzo czasu w tygodniu, byli w weekend w szkole.. :) Proste.. Przynajmniej nikt mi w kadr nie wchodzil..

    Moja Kochana Rodzinko z Rynu :D Bede tak trzymac! Nie ma problemu.. :) Haha..

    To jeszcze nie ta szkola Pendzix, JESZCZE nie ta.. Juz niedlugooo.. :)

    OdpowiedzUsuń