piątek, 27 lipca 2012

// // 4 comments

Zatoka Półksiężyca

Myślałam, że ten piątek będzie ciężki do przetrwania. Dziadki w domu, trzy dziewczynki i ja.. Jednak dziadek Hasan uratował sytuację i zabrał nas na lunch do Half Moon Bay (Zatoka Półksiężyca). Wyruszyliśmy ok 11.30 rano; 45 minut drogi zeszło szybko - Tynak za kierownicą, dziadek chrapał obok.. ;) Zajechaliśmy do jednej z ulubionych restauracji Dziadków na rybkę i frytki; dziadek chciał miejsca z widokiem na ocean, ale niestety wszystko było zajęte.. Dziewczynki głodne, ja głodna, babcia chyba też, a dziadek mówi do pani z obsługi, że wrócimy za jakieś 30 minut, to może się coś zwolni.. O Bosheee, myśle, z głodu umrę, jeszcze wcześniej napiłam się wody z cytryną co wzmaga apetyt (i działa baaardzo moczopędnie!).. No to poszliśmy sobie na spacerek na plażę. Słońca nie było w ogóle, na szczęście wiatr był cieplutki, a fale nieduże.. Dziewczynki, jak te muchy na lep, dały nura do wody, w ciuchach! A tu przecież zaraz lunch! Tynka - podobno niania już z dwuletnim stażem nie pomyślała o wzięciu ubrań na zmianę! Tyle, że mieliśmy jechać na lunch, nikt nic nie wspomniał o plazy.. No ale trudno.. Małe zmarźluchy czekały na coś ciepłego do ubrania, a ja jak ten MacGyver (Makgajwer), wyciągnełam rajstopy spod siedzenia, zrobiłam sukienkę z t-shirtu, znalazłam spodnie w bagażniku! Dzieciaki zadowolone..;), a my poszliśmy na lunch. Po rybce z frytkami wróciliśmy jeszcze raz na plażę żeby zrobić zdjęcia i wróciliśmy do domu..

Dziadki

Amira po całkowitym zmoczeniu

Tynka - częściowo.. ;)

Uśmiechnięta Lauren

Z nieba spadła...

Gdzie ta fala?

Skacząca Leila

Tyna, no chodź głębiej....

Małe Salamki

Rodzice hosta

Lauren z Tynką

Z dziewczynkami..

Amira pływa po warszawsku!

Dwie syrenki

Amira

Kalifornia girl.. ;)

Amira

Leila i jej odbicie

Leila

Nasza modelka, Lauren

Siostrzyczki

Siostrzyczki

Dziewczynki z dziadkami

Małe żabki

Lauren z Amirą

Amira

Falaaaaaa...

4 komentarze:

  1. Tynczaku fazowe te foty ;D weź tak zrób jakąś moją i Mr. P żebym miała taki'obraz' jak Wy ;D tylko bez kapeluszy oczywiście ;D


    Na jednej focie gdzie Lorni jest w rajstopach, to myślałam, że Ty taaka opalona jesteś ;B

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyliłem wpisy - to pod tym textem miał być wpis

    Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się podobają!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy designe ?? a gdzie nowy wpis ?? ;B

    OdpowiedzUsuń