sobota, 20 października 2012

// // 11 comments

Już niedługo...

Na początku najważniejsze, za 90 dni, w sobotę o godzinie 16.25 powitamy z Ryszardem, na lotnisku w San Francisco Mami i Fafaaa!! A my już planujemy ich wakacje życia ;D Hahah.

Dotarły do mnie też prezenty-niespodzianki, i chciałam jeszcze raz bardzo za nie podziękować Cioci Asi, Babci Zosi, Babci Krysi, Mami i Tacie.. :D Dziękuję, dziękuję, dziękuję...


Łncuszek, Ryszard wykorzystał do swojego projektu z zajęć z fotografii

A tymczasem, rozpoczęła się już szkoła, zajęcia pełną parą, trzeba się uczyć, żeby zakończenie trymestru było na A! Zajęcia z mowy i wystapień publicznych, historia sztuki, fotografia, hiszpański - Si, si, pronto hablare español! :) Książki poszły w ruch, a już we wtorek i w środę mam sprawdziany.. Nie udało mi się dostać na wszystkie zajęcia jakie chciałam, ale nic do stracenia, nadrobię to w trymestrze zimowym..

Właśnie przed chwilą wróciłam z zajęć z fotografii, oto efekty. Najpiew mieliśmy zrobić zdjęcie modelu w słońcu, w cieniu i przy sztucznym oświetleniu:








 Póżniej zdjęcie jakiegoś przedmiotu w słońcu, w cieniu i przy sztucznym świetle:

 






A ostatnią częścią projektu były zdjęcia osoby z przedmiotem z zastosowaniem małej i dużej głębi ostrości:







Nie wiem czy zauważyliście, ale mam swoje malutkie logo do podpisywania zdjęć, tutaj w powiększeniu:



Podoba się? ;) Ryszard mi takie zrobił wczoraj.. No ale mniejsza z tym, kolejnym projektem było zrobienie sześciu zdjęć wyłącznie telefonem, tematyką było coś z natury lub jedzenie.. Moja szóstka!


1. Pszczoła

2. Jesiennie

3. Koraliki

4. Koraliki 2

5. Mak?

6. Owadzisko

7. Kaktus!

To tyle z zajęć fotografii. mamy te zdjęcia zamieszczone na fecebooku, koledzy z klasy głosują czy lubią zdjęcie, czy nie, i dwa zdjęcia z największą ilością głosów mamy wydrukować i oprawić (tutaj też możecie głosować :)!. Poza tym musze przygotować projekt finałowy - 10 zdjęć przedstawiających Twoją pasję..

Oczywiście bycie studentem w amerykańskiej szkole wiąże się z takimi przyjemnościami jak zajęcia z mowy i wystapień publicznych. Będę drugim Obamą! Pierwsze z trzech wystapień już za mną! W wtorek miałam swoje 5 minut demonstrowania i wyjaśniania jak się wiążę węzeł ratowniczy.. Oczywiście, cały przebieg mowy ma swój schemat i tak punkt po punkcie musisz się trzymać tego schematu bo inaczej ocena będzie niska.. No to się trzymałam schematu. Ryszard przepytał mnie z kilkanaście razy (chyba sam znał tę mowę na pamięć!) no i jakoś poszło! Teraz przygotowuję sie do kolejnej, tym razem jest to mowa informacyjna. Wybrałam temat: Oszukiwanie w fotografii jedzenia, czyli triki jakie stosują fotografowie by jedzonko na zdjęciach wyglądało apetyczynie.. Jestem na etapie przygotowań.. ;)

A my z Ryszardem już myślimy o wiośnie i sadzimy kwiatki! Kupiliśmy wanienkę, Ryszard zrobił trzy dziury po środku




Kupilismy kwiatki (tzn. cebulki) i ziemię:





Przeczytałam instrukcję co i jak:


No i kwiatki posadzone! Teraz tylko czekać do wiosny...




Zobaczymy co z tego wyrośnie...

11 komentarzy:

  1. Dlaczego wychodzisz na balkon na boso ???? Aż Ci się palce podkurczyły !!

    Pytanie to Fafa:
    Czy będąc w USA masz zamiar dokonać zakupu nowego FOTO sprzętu??
    Bo mi się marzy Twój stary aparacik ;B

    OdpowiedzUsuń
  2. ejjj!! jeszcze podstawka pod donice musi być !!
    Mówię to ja!! 4 moje balkonowe kwiaty żyją od 4 miesięcy ;)) także doświadczenie mam hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sygnatura zdjęć ma charakter jej właścicielki :)
    89 days na nana na - jak to śpiewa Gratisek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Endzina: a dlaczego mam nie wychodzic na boso skoro na podworku cieplutko.. ;)

    Faf: 89 nananaaa...... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bo się posikasz w nocy jak przeziębisz *** (się)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tynczi ale masz modela do zdjęć pierwsza klasa :) Bardzo ładne zdjęcia, nie tylko z Ryszardem! I logo mi się podoba. Ciekawa jestem tych trików stosowanych przy zdjęciach jedzonka.
    Ja właśnie zbieram się do sprzątnięcia resztek kwiatków z balkonu :( byle do wiosny!

    Buuuuziaki dla Was i pozdrowienia z Giżycka :*
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie przeczytałam wszystkie swoje wpisy na blogu, które pisałam podczas pobytu w USA. Wszystkie komentarze głównie Szomxa i Carolli ;) i masakra bo dużo ZAPOMNIAŁAM.

    Namawiam Pawła na wizę i marzy mi się w przyszłe wakacje powitać Californię ponownie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahaha, alez serdecznie zapraszam, .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeeeloł ??
    Jakiś nowy wpisik ?? może foteczki nowych dziewczynek?

    Wszyscy o nich słyszeli, ale jeszcze nikt nie widział :B

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, też mnie te gołe stopy przeraziły!! Aaale ja Ci tych pięknych zdjęć zazdroszczę i ilości ich również...

    OdpowiedzUsuń