sobota, 16 października 2010

// // 4 comments

I'm back!!

Powrót do żywych.. Spałam chyba z 20 godzin, ale nareszcie czuję się normalnie..

Plany na dzisiaj.. Jedziemy do IKEA po coś tam..

Przepraszam bardzo, że przerywam wykład o swoich dzisiejszych planach, ale jestem świadkiem niesamowitego zjawiska, nietypowego widoku.. Za moim oknem, po płocie, zasuwają wiewiórki!! STADAMI piszczą i wygłupiają się.. Czuję się co najmniej jak w animowanym filmie.. Brygada RR czy też Alwin i wiewióki.. Szok.. Zaraz wpadną mi do pokoju i zapytają, ' Hi Tinka, What's up! Masz orzeszka??!!'

No to tak, IKEA z hostami, później, jak już wrócimy to wezmę sobie rowerek i śmigam do księgarni - Border po kilka rzeczy, i jeszcze do jednej drogerii, ale nie pamiętam jak się nazywa.. Po powrocie mam zamiar robić te testy do prawka oby jak najszybciej je zdać i ruszyć się z tego domu..

A dzisiaj jak wstałam i tylko otworzyłam drzwi od pokoju, jak mnie zobaczyły dziewczynki to tylko Maaaartinaaaaaaa i wszystkie przybiegły do mnie uhahane, i pytały się, czy jestem zdrowa.. No tak stęskniły się za mną, no ja za nimi też, może tylko troszeczkę mniej.. ;)

4 komentarze:

  1. Witam i życzę zdrówka. Stęskniłyśmy się :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi Tynka !!
    Czy to Ty byłas moim wczorajszym Bella Santa Claus??
    bo podpisu nie mam, a Tylko Ty mogłas mi taki preeezent sprawic ??
    Czy dobrze sie domyślam ?

    kisses
    xxx

    P.S.: Jak juz jestes zdrowa to prosze o wieksza wene, bo wpisy robia sie krótsze !!!

    OdpowiedzUsuń