wtorek, 12 października 2010

// // 4 comments

Martina, the house is soooo clean.. Thank u!

NO! w końcu zauważyła, że jak wstaje rano to pierwszą rzeczą jaką zrobi nie jest przejażdżka na jednej z zabawek dziewczynek!

Okej, to muszę się przyznać, że tummy bug dopadł mnie dzisiaj w nocy, chwilę po 24.. Bosheeee jakie razstrojstwo, porażka.. Ale już lepiej się czuję..

Właśnie oglądam Clueless, i laska robiła prawko w Beverly Hills - oblała.. Ale film jest z 1995 roku..Ja muszę się postarać..;)

A u mnie dzisiaj:

Hahahah..:) UPAŁ! UPAŁ UPAŁ UPAAAAAŁ..

To co my dzisiaj robiłyśmy.. Hmm... Rano śniadanko - jajeczko, później host odwiózł Leilę do szkoły, a hostka jeszcze została w domu, bo źle się czuła.. Jestem pewna, że powodem naszych rewolucji, i górnych i dolnych jest to tajskie jedzenie.. Później zjadłyśmy po kawałku pizzy i marchewki, galaretkę..No i poszły nareszcie spać..Niedługo Kopciuszka będę znała na pamięć, bo Lauren ciągle puszcza audiobooka Cinderella, aż sobie pożyczyłam film Disneya, bo nigdy nie oglądałam, a zawsze chciałam obejrzeć, dlatego idę zaraz się wykąpać i będzie bajkaaaa!! :D

Część mojego teraźniejszego życia ;D


Mały Destroyer!

Najbardziej lubię, jak jest taka grzeczniutka...

Princessa Lauren - Endzina, to Twoja bratnia dusza!!

Amira Zoe

Jeszcze za duże, może za roook...

Coś nie ma dzisiaj inwencji twórczej.. jedyne co czuję to zakwasy w barkach po tym wczorajszym kick boxingu.. W TV leci teraz Kleopatra.. Idę się wykąpać i kładę się wcześniej spać..

4 komentarze:

  1. Ja wiem , ja wiem ... ;)
    od razu po jej tańcu wiedziałam ze to moja koleżanka bedzie ;) te ruch , ta gracja, ten rodzaj ksiazek które lubimy...

    wspaniale!!
    mozesz ja pozdrowic !!
    xD

    kisses
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrób wymiankę z małą ;p Ty jej poduszeczkę, ona Tobie bajeczkę ;p heheheh, ale mała śliczna jest ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. hehhe

    co racja to racja ;)
    a własnie nabyłam dwie nowe do kolekcji ;D
    jedna w kształcie korony z napisem Princess ( na bank ta mała by sie w niej zakochała !!)
    a druga to kwiatuszek !!
    oczywiscie kolor poduszek - DODOWSKI !!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego myślę, że mogłabyś się jedną nawet podzielić xD Może byś na wymiankę nawet jakiś błyszczyczek dostała a nie tylko bajeczkę? ^^

    OdpowiedzUsuń