sobota, 23 października 2010

// // 4 comments

Polskie 'specjały' ;D

Puka dzisiaj do mnie host.. 'Martina, jeżeli chcesz, to możemy poszukać jakiegoś Polish Deli' Widocznie hostka powiedziała mu, że dopytywałam się o polski odpowiednik twarogu w US :D W necie znalazłam, że twaróg może się kryć pod nazwą 'farmer's cheese' lub 'curd cheese' lub po prostu 'quark'.. No pewnie, że chcę, już tak mi brakuje twarogu, że naprawdę.. W sumie zawsze tęsknię za twarogiem, jak w Bułgarii byłam to było to samo.. No to naszukaliśmy się tych polskich sklepów w necie, jedne były zamknięte, inne za daleko, no ale w końcu znaleźliśmy 'Russian Cafe & Deli' gdzie podobno mieli mieć polskie jedzenie, w tym mój upragniony twaróg.. Cała kamanda zapakowała się do samochodu, ustrojeni w gumowce i płaszcze przeciwdeszczowe jakby ten deszcz miał ich zjeść.. :D I ruszyliśmy do Campbell po mój twaróg... Trochę pesymistycznie do tego podeszłam szczerze mówiąc, w ogóle nie spodziewałam się, że znajdę tam ten mój, ten właśnie twaróg.. Wchodzimy, sklepik wyglądał baaardzo nędznie, jedyne co sprawiało, że był widoczny, to czerwony, rzucający się w oczy neon 'Russian Cafe & Deli'. Wchodzimy, obleciałam szybko wzrokiem wszystkie półki, odwracam się, patrzę na lodówki - JEST - w oczy rzuciła mi się polska flaga na jednej z etykietek.. Kupiliśmy chyba z kilogram, do tego kabanosy i kaszę gryczaną, aa i jeszcze powidła śliwkowe..
No to ile byście zapłacili za takie zakupy w Polsce, jak myślicie?? Kilogram twarogu, 5 kabanosów, kasza gryczana, dżem śliwkowy?? Hmm..?? Tak, tak.. Ok 30zł, my też zapłaciliśmy tyle, tylko, że dolarów... ;)
Na kolację były kabanosy - dziewczynkom bardzo smakowały i chleb razowy z twarogiem i z miodem...:D

No to ten deszczowy dzień kończę imprezą w San Jose.. Ula dostaje drugą szansę, chociaż nie liczę na jakąś znaczną poprawę, i podejrzewam, że znowu zbombarduje mnie swoim słowotokiem, co ona, gdzie ona, z kim ona, a gdzie oni... :D Relacja jutro!!

Nighty night!!

4 komentarze:

  1. Już jest dziś - i nic ???
    Testuję już PSE 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. eXpert od Prognozowania Gospodarczego Pendzix25 października 2010 00:05

    a co to jest ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mały Wykształciuch26 października 2010 13:27

    juz wiem wiem ;p google mi zle pokazało ;p

    OdpowiedzUsuń