środa, 24 listopada 2010

// // 36 comments

Jestem!! :D

Zaległe posty:

Niedziela:

Głód zmusił mnie dzisiaj do wstania z lóżka… Z oknem było słonce, ale to tylko chwilowo, bo znowu lalo przez caly dzien.. Szybko szklanka soku grapefruitowego, seria brzuszków i już siedzę przy biureczku ze świeżo zaparzona kawa i odpalam kompa.. Miałam ochotę leniwie spędzić ten dzień, ale plany planami.. Dopóki świeciło słońce to wybrałam się na spacer, a przy okazji zaszłam do drogerii i kupiłam sobie farbę do włosów, bo chcę odświeżyć kolor na to Święto Dziękczynienia, żeby ładnie na zdjęciach wyglądać ;) Kupiłam farbę, kupiłam nową szczoteczkę do zębów, kupiłam sobie Glamour ;) I tak czytam sobie i oglądam, i nawet sobie zamówiłam prenumeratę na cały rok ($12 za 12 numerów!) i jeszcze chce sobie zaprenumerować jedno czasopismo, tylko na razie nie mam necika (pisze na brudno w Wordzie)!
A dlaczego nie mam necika, moja hostka ma jakąś manie falową, eliminuje z domu wszystkie urządzenia, które emitują jakiekolwiek fale!! Mikrofalówka  już jest w garażu (ostatnio rano wyjęłam piersi z kurczaka z zamrażalnika i włożyłam do zlewu żeby się rozmroziły na lunch, a host pyta się mnie czemu to tu leż, to wytłumaczyłam mu co i ja , a on do mnie, że wiesz co Martyna, chyba po prostu podłączymy tę mikrofalówkę w garażu, ba czasami jest ona naprawdę potrzebna!) teraz wyniosła swój stacjonarny komputer, nawet pomagałam jej dzisiaj przenosić (szalona kobieta! ;D) A w tym garażu jest tak zimno, że ja nie wiem jak ona sobie wyobraża tam pracować! Powiedziała mi, że ona jest gorąca, i jej to zimno nie przeszkadza, ale tam jest po prostu lodówa!
Ostatnio w ogóle znalazłam w garażu… snowboard i dzisiaj pytam się ich, czyj to jest, bo dosyć długa decha 156 cm, szeroka, wyglądała na typowo męską, ale host mi powiedział, że to hostki.. Zaczęli się śmiać, że jak budowali dom w Colomie to hostka miała taką fajną deskę, ale gdzieś ją posiała.. Jak to można zgubić deskę z wiązaniami??!! 

Wieczorem pojechałyśmy do potężnego sklepu, takiego naszego media Markt, ale to naprawdę olbrzymia hala była (już teraz wiem, gdzie zakupie swojego kompa!!) Tak, pojechałyśmy tylko, i aż po przedłużacz, a ja przy okazji kupiłam sobie 8 giga pamięci, bo mój komp czasami zatrzymuje się i ani drgnie przez pół godziny, leniwie pracuje.. I co się stało, prowadziłam pick-upa, hostka puściła płytę Boba Dylana i tylko zimnego łokcia mi brakowało.. No tak fajnie mi się jechało tym samochodem, duuuży, wysooki, no moje marzenie się spełniło! Hahah… Tylko najpierw to ja bym posprzątała w tym pick-upie, bo jak otworzyłam drzwi to prawie wszystko się na mnie wysypało.. Ohh, bałaganiarze..

Dzisiaj sobie pofolgowałam, objadałam się ciastkami, ale takimi pieczonymi, domowej roboty! Jutro dorzucę przepis, bo naprawdę były pyszniutkie, takie niby pieguski, ale z płatkami owsianymi..

Na kolacji byli rodzice hosta – Hasan i Kaluli.. Chyba ten Hasan mnie lubi, jak tylko mnie zobaczył to wyściskał mnieee!! A hości tak patrzyli dziwnie, no co ja mam zrobić, pozostał mi tylko uśmiech nr 14 mówiący ‘też się bardzo cieszę, że Cię widzę! Ale już mnie puść!’… Kolację zrobił host, upiekł kurczaka i ziemniaki i marchewkę, którą, okazało się, że posypał cukrem! No co za mózg.. Wszędzie ten cukier..
Teraz siedzę, i jak już mówiłam, piszę na brudno, bo nadal nie mam Internetu.. Niech ona w końcu idzie i go podłączy, Bosheee…

Poniedziełek..

Internetu jak nie było tak nie ma.. Jutro przychodzą ‘specjaliści’ by zamontować gniazdko w garażu, Bosheee, ta hostka to wymyśla.. Ogólnie to Internet jest, tylko jej się nie chce routera przenieść z garażu do pokoju, bo po co tyle nosić, a czy ona myśli o mnie!? Nie, w ogóle nie myśli, bo chciała mnie dzisiaj do Starbucks’a wysłać z komputerem!! Bosheee jak ona mnie denerwuje…

Ogarniałam dzisiaj zabawki dziewczynek, i co, jakie wykopaliska:

Jeden zasuszony… karaluch!! (Włożyłam go do pudełeczka po jogurcie żeby pokazać hostce =D i pokazałam, oczywiście uprzediłam, że ten insekt nie żyje, ale  ciooo to jest??) To była potęga! (Karoll, te bułgarskie to przy nim to jak mrówki!!) A a’propos mrówek, też dzisiaj znalazłam, tzn wiedziałam, że są w domu, bo podobno wszyscy mają.. A tak niosę dzisiaj sobie ściereczki do kosza na pranie i jedna mi spadła, prosto na stopy, jak się wysypałyyy, myślałam, że zawału dostanę.. Aż teraz mnie ciarki przechodzą.. Paskudne insekty..

W tym tygodniu mam szkołę tylko jutro, bo wszyscy się szykują do Święta Dziękczynienia, a dzisiaj, po drodze do szkoły dziewczynek, już widziałam pierwszy dom ustrojony świątecznie, łańcuchy, światełka, toć to jeszcze za wcześnie! Ludzie, mamy jeszcze listopad, szaleństwo..
A wczoraj tak sobie z hostką rozmawiała, i mówi, że host jej w niczym w domu nie pomaga, a ona czasami woli czas spędzić z dziewczynkami niż ogarnąć dom.. I myślałam, że padnę, jak powiedziała, że ‘Nouri tylko naczynia do zmywarki wkłada i czasami wyjmuje i myśli, że robi największą i najważniejszą robotę w domu!’ Ojj, hości hości..

Kurcze no tak jakoś mi dziko bez neta, jednak jestem trochę uzależniona.. Już półtora dnia nie mam.. Dlatego puściłam sobie całą playlistę bułgarskich piosenek… :D Trochę piszę tutaj trochę czytam Glamour, ale zaraz idę spać, byle do jutra do 12!! Niech tylko oni przyjdą i naprawią tego netaaa…

UWAGA KONKURS :D

Odprowadzałam dzisiaj dziewczynki do szkoły i stała taka stara fura, zamiast rejestracji miała napis ‘Plymouth’, i kto wie z czym mi się to skojarzyło?? 





Wygrywa ten, kto poda prawidłową odpowiedź w komentarzu! 
Sasasa…
(Zdjecia słabej jakosci bo robione komorka!)

36 komentarzy:

  1. No w KOŃCU !! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sztuczne usta ;p ??

    OdpowiedzUsuń
  3. skojarzenie osiołku!! a nie tlumaczenie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sztuczne usta z Hiszpanii ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Wartburg??

    Czy tylko ja w to gram ??


    a jaka jest nagroda ??

    ;D;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sierżant - Citroen ??

    OdpowiedzUsuń
  7. Bob budowniczy !!!!

    Do 3 x sztuka :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. czy to chodzi o garbusa z bajki lub filmu?

    OdpowiedzUsuń
  9. tez myślałam o C5 ;p

    moze jakas podpowiedz coooo ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Looooosie nie mam pomysłów ;(;(;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Karaluch, tarakan,

    La Kukaracza !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tyna pisz noooo !!
    bo ja jak durna siedze i odswieżam strone tylko !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Faf cos mi sie wydaje ze wygrałes ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahha... nie nie nie...
    podpowiedz nr 3: Mazury! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Hiszpanskie dziewczyny ??
    strzelam teraz ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Yeahhhhhhhh Pendzix wygral:

    Niedługo ujrzymy znów w dali Cape Deadman
    I Głowę Baranią sterczącą wśród wzgórz,
    I statki stojące na redzie przed PLYMOUTH
    Klarować kotwicę najwyższy czas już.

    I smak waszych ust, hiszpańskie dziewczyny,
    W noc ciemną i złą nam będzie się śnił.
    Leniwie popłyną znów rejsu godziny,
    Wspomnienie ust waszych przysporzy nam sił.

    Hejaaaaaaaaa... ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. yeahhhhh !!!!
    uhuuu nananna nanna
    uhuuu nanana nanna !!!

    jeden z największych portów Wielkiej Brytanii!!! teraz bede pamiętała !! hihi
    ale fasska
    fuul podjarka nananna
    uhuu !!

    OdpowiedzUsuń
  18. Idź spać Podjarko...!!!

    Nagrodę wyślemy pocztą..
    (Tylko trzeba zapłacić przy odbiorze ;D)
    ;*

    Btw. Najciekawsze odpowiedzi: sztuczne usta z Hiszpanii, i Garbi Super Bryka!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje Gratisku :))

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja tyle propozycji napisałem i żadna nie "załapała się " na najciekawszą ???? :(((((((((((( hlip,hlip,hlip

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozczarowany

    Byles moim najwiekszym konkurentem !!

    az sie bałam !!

    Jury czasem nie docenia najwidoczniej !! ;);)
    Liczy sie zabawa !!

    hihi

    OdpowiedzUsuń
  22. Jury ustala zasady..
    Liczy się zabawa, ale niektórzy nie umieją się bawić.. Niestety..

    A poza tym następnym razem proszę uważniej czytać:
    'Odprowadzałam dzisiaj dziewczynki do szkoły i stała taka stara fura, zamiast rejestracji miała napis ‘Plymouth’, i kto wie z czym mi się to skojarzyło??'

    Zapytałam o napis! Samochód był tylko tłem, zupełnie nieistotnym.. (Gdybym zapytała o samochód, zrobiłabym zdjęcie całego, a nie tylko napisu..)

    Ku wyjaśnieniu:
    Hiszpańskie sztuczne usta przypomniały mi o naszych wakacjach w Hiszpanii, i nieznajomości pewnych części ciała przez naszą koleżankę Martę Z. :D Mam nadzieję, że nadrobiła zaległości.. Hehe...
    A Garbi Super Bryka, bo jak już Mami coś wymyśli.. :D

    Nawet najlepsi powinni przyjąć porażkę z godnością, a nie wymuszać na sędziach, a konkretnie na sędzinie orzeczeń..

    Szczęśliwości!

    OdpowiedzUsuń
  23. Tylko winni się tłumaczą !!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. To było wyjaśnienie, a nie wytłumaczenie spowodowane Twoim wymuszeniem..
    Plus komentarz..
    Czasami lepiej siedzieć cicho Panie Niedoceniony..

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ to było wytłumaczenie , uzasadnienie wyboru SZANOWNEGO JURY - które przyjmuję , lecz się z nim nie zgadzam - moje prawo .
    W każdym konkursie, zawodach są 3 miejsca (3,2,1)
    , są 3 medale (brązowy, srebrny i złoty)- tym bardziej ,ze startowało tylko 3 zawodników
    A ja chciałem chociaż ten "najgorszy" - brązowy.Nawet tego mi JURY nie przydzieliło :((((.

    Damage great and regret .

    OdpowiedzUsuń
  26. PROSIMY O NOWY KONKURS!!

    ;);)

    ustalmy zasady i bawmy sie dalej ;))

    OdpowiedzUsuń
  27. Uczestnik :)))))25 listopada 2010 16:33

    Zawodniku Pendżix - jestem zaaaaaaaaaa :))))))))))

    Jury - także nie zmieniamy :)))))

    Do dzieła Jankesko :)))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Wami nie ma zabawy..
    Sorry guys!

    'Wygrywa ten kto poda prawidłową odpowiedź w komentarzu'
    to była pierwsza i jedyna zasada i nie widzę, żeby tu było napisane 3 miejsca?

    'Ku wyjaśnieniu', jeszcze raz powtarzam, a nie wytłumaczeniu, po prostu uzasadniłam wybór najciekawszych odpowiedzi.
    A jeżeli ktoś nie umie przegrywać, to po prostu niech lepiej nie bierze więcej udziału w konkursie, nie ma żadnego przymusu i to jest też Twoje prawo..

    Chcieć to sobie można, trzeba zasłużyć..

    Najciekawsze odpowiedzi były na tzw. 'btw.' = na marginesie, czyli poza konkursem..
    Wygrała Endzi, bo podała prawidłową odpowiedź, wg zasad(y!) konkursu..

    Nie zawsze się wygrywa..
    Nie zawsze google powiedzą wszystko..

    Poza tym powinniście być zdyskwalifikowani za 'wymuszanie' prawidłowej odpowiedzi poza odpowiedziami w komentarzach, ale to już pomijam..
    Jeżeli chcecie być docenieni to też nauczcie się grać fair..

    'Damage great and regret ' i nie ufaj Translatorowi!

    OdpowiedzUsuń
  29. CHCEMY KONKURS !!

    CHCEMY KONKURS!!

    CHCEMY NOWY KONKURS !!

    PROSIMY O KONKURS !!

    P.S.: dosyc juz tych wywodów i złosliwosci! dajmy spokoj, to był pierwszy konkurs... bo beda niemiłe wspomnienia z naszych rozgrywek!! zapominamy o tym i .....

    GRAJMY DALEJ ;D;D;D;D

    buuziaki ;*

    OdpowiedzUsuń