czwartek, 9 grudnia 2010

// // 8 comments

KIEROWNICY KRÓL(owa)..

Zdadadadadadałaaaam praktyczny egzamin na prawko..
Teraz mam już stałe, a nie tymczasowe, moje moje moje kalifornijskie prawko.. :D
Huuuhh...
Aż sobie z tej okazji zrobiłam wycieczkę do Polish Deli i zakupiłam 2 kilogramy twarogu.. Uczta się szykuje..

Idę na zajęcia..:)

RADOŚĆ MNIE ROZPIERA LALALALA...
Coś mnie ta Kalifornia zaczyna lubić, i ja ją chyba też.. :D

Podziękowania dla:
Św. Krzysztofa, wiernie czuwał w mojej kieszeni i dla Cioci Asi, która mi go dała, gdy zdałam prawko w Polsce.. :*

Fafa & Mami, za bransoletkę Larimar z Dominikany, odkąd ją mam to zakładam na każdy ważny egzamin, jak na razie zawsze jestem do przodu.. :* :*

8 komentarzy:

  1. Kocham Cię Tynusiu, jesteś wielka :)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie taka wielka, staram się utrzymać swoja wagę.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. idę spać!! muszę ochłonąć..

    OdpowiedzUsuń
  4. Congratulation !!!! Królowo Californijskich Szos :)))
    O ,moje lari na Touchpad spadły :))
    Super Tyniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki amerykanerski styl !!!!

    Jak po otrzymaniu OSCARA :)))

    Dziękuję ,Św. Krzysztofowi,za to, że wiernie czuwał nade mną w mojej kieszeni , Cioci Asi, która mi go dała, gdy zdałam prawko w Polsce.. :* - cóż, ten pierwszy egzamin w Polsce - moim kraju rodzinnym - tez zdałam za pierwszyn razem :))

    Mami & Fafowi, za bransoletkę Larimar z Dominikany,za którą wydali kupę kasy ,ale mi ja przywieżli - pewnie mnie kochają :)))- odkąd ją mam to zakładam na każdy ważny egzamin, jak na razie zawsze jestem do przodu.. :* :*
    Mojej kochanej, trzymającej za mnie kciuki, siostrze Ani,która nie zważając na śnieg ,mróz i wiatr codziennie brnie po wiedzę na College w Toronto.
    Kalifornijskiej szosie , że tego dnia była sucha ,i nie oblodzona jak o tej porze w moim rodzinnym kraju - Polsce,
    Citroenowi C5 , na którym zbierałam pierwsze doświadczenia,

    Kocham Polskę, kocham Mazury, kocham Giżycko !!!!
    Wielkie dzięki - kocham Was wszystkich !!!!
    Teraz wszyscy wstają , biją bravo i skandują - Tyna, Tyna, Tyna !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ..i chciałabym pokoju na świecie.. ;)

    Super! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cicia Asia i wujek10 grudnia 2010 10:44

    Tynuś SUPER :))) GRATULUJEMY

    OdpowiedzUsuń