niedziela, 23 stycznia 2011

// // 5 comments

;)

A oto dowód, że jestem gdzie jestem... ;p Pierwszy amerykański dokument, oczywiście nie licząc wizy, pierwszy i to na dodatek z błędem! Jak widać nie tylko Wam podałam zły adres..


A jaka opalenizna na fotce.. :)

A poza tym nabyłam dzisiaj przewodnik po San Francisco, na kolejne wycieczki, spotkałam bardzo miłego Holendra, chciałam kupić nowe buty, aaale oczywiście nie mieli mojego rozmiaru więc musze pojechać do innego sklepu i to koniecznie jutro bo zaraz zacznę chodzić jak Fred Flinston, na bosaka..

Jutro zaczynam wcześniej, bo o 7am i kończę o 6pm.. Czeka mnie 11 godzin z dziewczynkami.. Oszaleję chyba...;p
Bosheee.. 11!!??

A tutaj efekty moich graficiarskich umiejętności..  ;)


5 komentarzy:

  1. W A N T E D ;D hehehe

    Obywatelka Martina Z.
    poszukiwana
    za przekroczenie
    predkości
    na 3 pasie
    autostrady
    należącym
    do
    piratów drogowych ;d;d;
    ***
    NAGRODA
    100.000.000 $$$
    ***
    Szeryf
    Pendżinka Szybka Strzała
    ***

    OdpowiedzUsuń
  2. wowwwwwwwwwwww- zazdroszcze zazdroszcze wszystkeigo!!!!! buziaki Kochanie i sorki ze sie nie odzywam ale dopiero nadrabiam zaleglosci we...wszystkim bo mam sesje-a warszawska rzeczywistoś uniwersytecka plus dodakowy roczek na karku dają sie we znaki - zakuć nie idzie:)

    ALe sobie szalejesz-całuje Ciegorąąąaco - aha...słyszałam juz newsa, słyszałam....
    ehh fajno cCi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o c z y --> NIEBIESKIE
    w ł o s y--> CZERWONE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Monis, bukuj bilet i wakacje w Kalifornii...:)
    Akurat ciebie to tutaj sobie wyobrazam, jak najbardziej..:*

    Szybka Strzało, RED to odpowiednik rudego koloru włosów...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wieeeeem przecież ~!!

    chciałam się pośmiać tylko ;D

    OdpowiedzUsuń