sobota, 22 stycznia 2011

// // 4 comments

San Francisco Trip

Właśnie wróciłam z ROWEROWEJ wycieczki do San Francisco.. Może nie tak całkiem rowerowej, bo też po części pociągowej i autobusowej.. Ale jednak większość czasu spędziłam siedząc na siodełku, i teraz odczuwam tego bolesne skutki.. No ale cóż, czego to się nie robi, i czego się nie poświęca (mam na myśli swoja pupę!;D) dla chwili przyjemności i satysfakcji, że się COŚ zrobiło... Tym dzisiejszym CZYMŚ jest przejechanie Golden Gate Bridge na rowerze...No coś f a n t a s t y c z n e g o!

Tak na marginesie, to w tym roku zaliczyłam już dwa mosty! ;) nowojorski Brooklyn Bridge w Nowy Rok, no i dzisiaj Golden Gate Bridge..  Yeahh!


Oakland Bay Bridge lub po prostu Bay Bridge

Zatoka

Tyndziol

Giant Bow & Arrow



Pan Kloszard


Fisherman's Wharf, czyli nadbrzeże na Pier 39

Tramwaj uchwycony dosłownie w locie...

The Golden Gate Bridge





Z całym ekwipunkiem.. ;)

Alcatraz

Widok na San Francisco z mostu




Odkrywam nowe, dla mnie, miejsca, odkrywam swój nowy aparacik.. Jest dobrze.. =]

4 komentarze:

  1. W koncu znoooowu cos zaczeło się dziac ;d;d;;d HA!!
    FOOOTNCJE VERY NICE !!

    1) czy ja dobrze widze (dzieki doskonałej jakości foto) ze koło kloszarda spaceruje ŻÓŁW !!?? tak o ??

    2)Tym tramwajem to trzeba na trip jechac!! jak w filmach !!

    3) gdzie nastepna wycieczka ??

    xxx
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok na san Francisco - zdjęcie wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, spaceruje sobie zolw ze stali, to na pewno za daleko nie zajdzie..;p
    Tramwajem mam zamiar sie przejechac, ale jeszcze nie teraz.. Czekam na odpowiedni moment..
    beda nastpne, daj mi popracowac..

    OdpowiedzUsuń
  4. ALE WYGLĄDA JAK PRAWDZIWY !! ;

    OdpowiedzUsuń